21 maj 2009

Ledig dag till tuna park

Danne var ledig mellan onsd-tos så han sov inte så länge som vanligt .. men tanken for att vi skulle åka och kolla på skor ått hella familjen som barnen behövde några svala skor samt vi ahde behöva några tränings skor som vi tränar nu ... så på inter sport i tuna park så hade dom rebook från 700:- st till nu 290:- så vi handlade var sitt ått oss och skönna med dämpning...
Sen så klart så blir det alltid lite smått och gott när man handlar kan inte sluta att handla ...
Lite bilder på dagen kapp..

När vi var och handlade jackor och sol hattar till baren så valde vi en sol hatt från hm med rosa fjärilar på och då va jag tvungen att ha den i kläning kommer att bli så fin i sin hat och kläning på skol avslutnigarna.
När jag såg dena tröja första gången så ville jag ha allt i dena serie men denna blev det!!




Mormor och morfar hade handlat två tröjor och ett par byxor sen när vi var någon gång på tuna park så hittade jag att det fanns en tröja till så nu hittade jag den på rea och han har inge tjockare tröjor så var bara tvungen så nu har han ett set på det så fin han ska bli..


Även denna dress hittade jag på rea så jag tänkte lika bra en tjock tröja till samt en byxa till så nu har han lite i allfall att välja på...



Skor då till barnnen som lillen inte kan gå ellers å ville jag ha mjuka sommar skor men det fans inte i hans storlek så det blev med hen hård sulla men skona passade den sommar drekt jag köpte honom föra månaden samma möster så det blir finnt..

Till Cassi blev det rosa med silver lite roligt när mannen är med vi tycker samma sak med kläder samt skor och sånt som passar våra barn v har samma tankar och samma still så det är jag glad över ...

3 kommentarer:

Karrobarro sa...

Vilka fina kläder ni har köpt till barna..

Allt & Ingeting sa...

Tackar.. vill vui handla mera men plånboken blir så tom då! Hur mår alla hos dig?

Karrobarro sa...

hehe jo man vill alltid handla mera än vad plånboken tillåter.. Jo tack det är bara bra här. Hur är det själv?