17 maj 2009

Måndag o mitt nya liv börjar

I dag ska mitt nya liv börja vit månad uttan gottigheter och alcohol får se hur deta kommer att gå med hjälp av min älskling kommer deta att gå... så i dag ska man med mannen till gymet för att test och se om det är någe för mig kanske ska börja där med ... behöver gå ner massor så det är en star i allafall så får se hur dagen slutar... det blir inte mycket träning med benna för jag har fortfarande ont i dom sen parken samt mina promenader ...

mannen sover barnen vaknade strax efter kl 7 jag somnade på soffan kl var nog säkert bara 21.30 vaknade 22.10 gick och sen och la mig i sängen so för natten... så jag var rätt pigg och kunde gå upp på än gång så nu sitter vi och kollar på tv snart dax för frukost uttan mackor så får se hur dena frukost kommer att g! nä vi har massor av annat gått... så skrvier mera senare.

Inga kommentarer: