15 november 2009

v.13

i dag går man in i vecka v.13+0 så allså väntar vi en knotte till ...är så myssigt och så roligt... trodde inte man skulle bli 3 barns mamma men det har mannne då ändrat på.-... han har ju sakt bara att det blir två barn men sen i sommras så kom det jag har väntat,, att vi kunde börja förska till en tredje och första förökte vara bara ett test andra gången så tog det på än gång ... men trodde inte rikigt att det kunde gå så fort men det har det gjort.

Som vi skulle bort den 12 sep till grannar o äta så viste att vin fans med på listan så då viste jag att om det hade tagit kunde jag ha varit i veckan 3+6 så valet varat att göra ett test och svagt svagt visade det plus vilket jag hade svårt att tro så både manen och jag fick läsa många gånger innan till på beskrivingen men hur svagt det än visade var det ett +. grattis till oss..

Hem till grannar på middag sa inge drack inge kände mig dum bara men som vi inte hade kommit någon stans än så var det bäst att inge sänga som missfall finns med i det förfluttna.



Nu sitter man här och är redan i veckan 13. fan det går så fort. men har mått skitt i mellan ått och nu mår man illa efter att ha ätit lite yougrt glas så nu ska jag slänga mig på soffan och bara vara... så kanske det snart går över.

En sak till i natt födde min gymnasie vän en lite dotter Grattis. !

Inga kommentarer: