14 maj 2010

Försäkrings kassan / Bvc

I dag så bar aså där fick jag ryck att komma på att cassi ska kollas på 3 års kontroll kl 15.15 och så samtdigt nästan kommer cassis morfar och mormor över men wille och jag stannar hemma och mannen och cassi får gå för jag orkar inte gå så långt mera.

Sen så ringde jag till ff i dag för att kolla med dom om patret jag hade fått hem och det är nu fixat ska bara ringa och kontrllera i slutet av maj att jag får utt betalt att jag ärmed i systemet.


Sen så har ajg en förhoppning på att mina saker från i ikea kommer i dag så wille får en ordenlig säng med madrasse och stort täcke. och att pappa är kvar så han kan hjälpa mig med det.
Sen blev det lite beställt från lindex i går bara så där vilket annars alldrig händer så två par tröjor och två kort byxor till wille sen så blev det 3 tröjor till cassi och ett bar kort byxor skulle komma innom 7 arbets dagar så får se när det kommer hem till en... SEn kan man ju inte handla så mycket mera till cassi som hon fyller sanrt 3 min stora dotter så då får man önska sig saker och kläder.

Inga kommentarer: