12 maj 2010

järndrop

Farmor kom och passade wille medans vi åkte till förlossningen för att få mitt järn drop väll där så fick jag komma in i undersöknings rum men blev fort utt skusad av en som skulle födda sen var det fullt i alla salar samtdigt så dom viste inte vart jag skulle lägga mig som man kan bli lite yr och så ville dom inte att jag skulle sitta . så blev skickad till bb /gyn där fick jag en sköteska som inte kan ta i mott människor och sen hittade hon inte så så grävde i båda armarna och det bara spruttar tårtar ur mig av skäck och ont och nervös som tur var mannen där men hon var så vellig så hon passade bara inte ihop med mig.

Väll efter så där någon timme eller så kom det en speciel lite tant som var duktigast på denna avdelning hon hittade och satte det på en gång varför ska man behöva lida mera än nödvändigt.?


Tiden gick och det brukar inte ta mera än någon timme i dag tog det 3 timmar så kvart över 1 var vi i parkerings huset. Får se vad järner vissar på månad om inge händer i helgen som man aldrig vet nu mera men så mycket samman dragningar hella tiden så kanske denna kommer tidigare kan ju hoppas!

Annars så har mannen och farmor varit och handlat hem mat och sen har vi bara varit hemma och alla är så trötta i dag så tidigti säng för oss alla om mannen inte har somnat bredvid wille nu men när jag var inne så tror jag danne sov och wille vaken..

Inga kommentarer: