14 maj 2010

vilken natt

I dag så vet jag itne hur man ska förklara sig hur man har ont eller hur man mår.

Mellan 00 och kl 7 så fick jag i mellan timmarna så ont i magen så jag vaknade av det känndes som mensvärk men var det det eller bara kissnödig.men det kom även i mellan kiss pauserna på natten och det känndes bara neråt så det är svårt att sgäa var det värkar eller bara barnet som håller på för det slutade sen strax där efter kl 7

Känns hell fånigt för man vill ju att det kommer i gång men samtidigt är jag lite rädd för att födda cassandra kom värkarna i gång av sig själv och jag kände ingen kontroll över dom men när jag blev i gång satt så hade ajg mera kontroll över allt med andning och där till.

Får väll hellt enkelt se hur deta slutar... vore myssigt att få snossa på en ny född till helgens slut.

Inga kommentarer: