15 juli 2010

kläd provning

Depremerad eller lycklig?

Testade lite kläder som jag viste hängde och jag hoppas en dag jag kan ha igen.
Ett par nya byxor som jag handlade när jag fick Cassi vilket då jag vägde 74 kg och i dag väger jag då 10 kg mera men det var så att jag kunde ha dom och knäppa men jag tyckte inte om att dom satt så högt över magen nästan så dom hamnade under bysten , testade även en kläning och det behövs det säker 10 kg för att den ska sitta bra... sen har man två snygga kjortor som jag vill använda och då behövs det säker 5 kg för att jag ska trivas uttan att det blir små skick håll i mellan knapparna.

Så är man glad över det eller är man llite nera hade hoppas att det skulle sitta bättre men i dag får man sin dom för vi ska i dag till bvc och väga alla inklusive mig så vi får se hur dagen slutar ,
Sa till mannen i går att om jag inte har gott ner någe så blir det en tröst glass när vi kommer hem har jag gått ner blir det ett glas vatten med päron som fika så får se vad det kan bli!

Inga kommentarer: