13 juli 2010

träning i dag i vilsta om man vill gratis kl 19 vet inte om jag pallar i denna värme att hoppa runt eller om jag bara ska tränna lite hemma framför någe vidio eller så fårs e... värmen tar verkligen för sig nu det är varmare inne än utte visar våran termometer vilket jag tor kan stämma men i dag blåser det kraftigt utte vilket har lett till att fönster har öppnas här hemma för vädring och lite vindar som fladrar genom rummet.

2 av tre sover middag... ingen apptit har barnen heller så men macka och banan fick dom i säng i allfall så nu blir det en gi äpple paj till fika med grädde till, I morgon ska vi till bvc och mätta den den lille och jag ska gå själv med 3 så det blir dubbel vagn med ligg del till och cassi får gå .

ska föröka väga alla och mätta så får se om det går. själv skam an ställa sig på vägen för det är vå veckor sen jag vägde mig.

Inga kommentarer: