17 juli 2010

varför?

Varför är man såg svag för det goda som fins hemma.

Vist så får man ta en dag med det goda men det blev lite i går och idag känner mig skitt ljust nu.
Jag hatar med mig själv att jag åker dit på det hella tiden önskar att min goda sida var starkade än den som ger med sig hella tiden ..

Men i dag har det blivit bakande till dopet sen så har det varit tråkigt för övrigt har inte varit utte i dag någe med barnen vilket vi har kännt av mera gap och skrik så i morgon om det inte spör regnar så ska vi träffa några från dagis och leka lite vilket ska bli roligt och skönt att komma utt så får barnen leka av dig. för sanrt klagar man väll över regn och dålig och kallt välder så kanske det är bäst att passa på så mycket man kan innan det blir höst /vinter.

Tvätten är i allfall klar för denna vecka så det är skönt mannen trodde inte det kunde bli någe tvätt på en vecka när man går snäppet naket hemma så men det blev 4 maskiner tvätt.

Så får se vad man bloggar om i morgon kanske ni har någe förslag.

Inga kommentarer: