21 november 2013

Gott och Blandat

God morgon...

I  dag är det torsdag och har lilla maxi hemma han var dålig i magen i måndag men det är klart,,, men jag funderar på att han kanske tycker det är stressigt att vara på dagis för så fort han är där blir hans mage konstig och sen när han är hemma är det hur bra som hälst.
kan det bro på stress.

Sen fick jag hämta hem cassi i går för hon lekte med någon pojke i klassen som hade kastat en spade i luften och så klart hamnade den på cassis näsa så hon blödde  näsblod så hämtade hem henne och sen fick vi gå ingen för att hämta wille på dagis så i går var det mycket springande. men det gick bra med näsan men hon var nog skärrad. hon vet ju sen innan att hon har haft svårt att få det att sluta blöda men nu gick det fort vilket bror på hennes värden är bra utan mediciner.

Hur går det annars hemma? jag går på vv men det är så tråkig mat , visligen får man äta allt men vad fan mycket mat är det goda såser och så men jag kör på men kanske inte till 100 % sen dricker jag lite pulver samt burn kapslar så nu vill jag tillbaka till mig sj så nu är det järnet. och med min man vid min sida vet jag att det kan bli så.

Snart helg och då ska då bästa Cia med familj komma över och ha fredags mys få se om det kanske blir ett glas vin , ska bli roligt.

I dag är det dax att ta sig ut på vägen i gen och det är i dag foxus på att komma i väg som jag kan komma upp i växlar rätt snart men ettan att komma i väg är då dok skit. för snabb på att dra upp kopplingen och sen igen gas så det är var vi ska ge oss på i dag.

Pöss och kram till er , 

Inga kommentarer: