22 november 2013

i går så hade vi barn vakt av syrran med far och mommo, hade med plättar och sylt så dom små kunde äta och i att vi var på andra sidan stan så blev det att köra någon annan stans så det blev bredvid tennishallen och det gick så jäkla bra med drag lägge och komma iväg till s danne tyckte jag skulle testa att köra på en väg där jag måste kanske stanna för buss och alla andra bilar så klart fick jag motor stopp hundra gånger. och alla som har körkort är så stressade av en som övnings kör tydligen för dom kör upp en i rumpan eller så kör dom om en så det gör att man blir mera stressad.

Efter att ha kört på ett ställe tog danne över och tog mig till vilsta och där skulle jag försöka ta mig upp från backen och sen köra upp ochs en vidare och det gick ju bra men så klart blir man stressad när jag ska i väg på ettan JÄVLA drag lägge och ettan .

Inga kommentarer: