19 november 2013

i´m Back

En grå mullen tisdag är det i dag men alla barnen på sina rätten ställen och jag har då tagit tag i det tråkiga.
Ringt och fick reda på att mitt intyg ligger på någons skrivbort på sjukan och så har jag väntat i 2 veckor ... och nu får vi se har även en tid in bokad för att prata med handläggaren på alfak så dom kanske kan förstå att jag inte har gjort någe förutom vårar våran dotter som är så jäkla stark och klarade av ordet cancer som sjukdom , lider med dom föräldrar som har mist sina barn till denna jävla sjukdom. allt detta får en att tänka om och fundera på livet och man har bara ett liv och ta vara på det.

Jag förlorade min mamma i en allvarlig sjukdom men det är då många år sen , men det blir man på mind om i bland att hon inte finns bland oss, och min dotter ska inte ditt och sväva bland dom rosa molnen och det har hon då bevisat med att klara av deta stark som pippi. så nu som mamma ska jag göra allt för att mina barn ska hålla sig friska och må bra. VI SKA MÅ BRA!

Och det är nog nu jag känner att vi kan vara som vi var innan ,
Vi hade ett par över för några veckor sen som vi umgicks med innan cassi blev dålig som då backade under våran tid med cassis sjukdom dom ville inte tränga på vilket jag förstår men nu är vi tillbaka och vill börja leva som vanligt vilket är då att vi är väldigt sociala och aldrig näst till hemma.

Så nu är vi till Backa!!!!

Vad är det mera som händer här hemma. Jag håller dock på med körkort och det ska tass innan sommarns så ska jag ha klarat av det. så nu är det köra köra som gäller och snart så är det jul så ska jag få visa bästa C hur det går samt få lite hjälp med pluggandet . vi två igen C!!
Så i dag kommer lille syster o hjälper mig passa barnen så jag kan ut o köra i dag, pözz syster !


I´m Back 


Inga kommentarer: