29 mars 2009

är hellt slut

Tog mig nästan då två och halv timme och ladda över 420 bilder till extrafilm.se hade fått erbjudande att få varannat kort grattis så sen blev det så klart några dubbleter så barnen ska få sätta i sina foto album sen ka jag schrapa på några så det ska bli roligt att man nu snart kan sätta igång. men det tog sån tid att ladda över så det var jobbigt mitt i allt försökte jag läsa lite bloggar som det snart är natti natti för min del nu är kl allså 22,18 så snart kudden som ropar på en ...

Vad mera har hänt far hem till mannen syster som bjöd på mat pasta carbonara med sallad så det var gott spelade lite men sen for vi hem nattade barn så nu ska jag ge den minsta sista vällingen för att sova hella natten.. samt bädda rent i sängen som jag har på börjat...

Varjde dag sen jag fick den där utt maningen så finns det i tankarna att jag måste gå utt så i morgon som vi vaknar tidigt så blir det skogen i morgon tror jag ska hitta in och utt så skriver jag inte på länge så är jag trolligen fast med trollen i skogen....

natti natti syns i mrgon

Inga kommentarer: