3 april 2009

hände i dag

vad hände i dag har vaknat till och från att mannen frös snorig ont ihalsen kan inte andas vad mer ?? en natt uttan att springa hundra gånger till barnen i stället var det mannen...

väll vaknade hemma så käckade vi frukost med en hängig man vid frukost bordet.
stälde mig och gjorde amricanska muffins till lill syran skulle komma så vi hade någe fika bröd hemma. innan vi fikade så passade jag och josse att packa saker som skulle till loppis som är under helgen hoppas man säljer dom stora sakerna som man slipper bära på det hem..

Vad ska man göra med pengarna?? stället för att handla där så så ska jag köpa nya vår jackor till barnen så man kan ju alltid hoppas.

så nu har vi käkat lite gott med cassi i soffan så nu förhoppnings vis så sover båda barnen så vi kan kanske bärja se en film innan någon av oss somnar i soffan ...

fick mina kläder i går av hon jag vann av på tradera hon kommer att bli så futt och snygg liten tjej,,,, kanske kan komma en bild på det senare.

Inga kommentarer: