30 mars 2009

fattar inte...

Blir knäpp på mitt hucod hur vill jag ha det hur ill jag att andra ser mig..?

har så mycket innom mig som gör mig så förvirrad tur så ska man snart träffa en och snacka med ... kanske behövs fast det känns som det inte behövs men som nu behöver jag det mera än någon sin...

vänner var vi någon sin vänner eller var det bara en fasad för tillfället?
Jag/vi fanns där för dig men så fort det kom in en till i bilden försvann vi bara så fort man knappt han blinka.. vad brodde det på... vi gjorde allt men vad fick vi tillbaka än i dag förstår vi ingeting...
Hängde det på barn eller vad ?

Annars då om man är vänner ska man väll kuna säga någe uttan att man tar det på fel sett, men så fel man har över det... Tänker inte bli depig över såna människor, ska lägga min tid på såna som gillar och tycker om mig som person, och ta hand om min familj vänner kommer med kille stannar!!! Älskar min familj släkt och vänner.

Inga kommentarer: