1 april 2009

snabbis

Fan somnade skitt sent kunde inte somna kl 5,30 vaknade cassi skrek i sängen bara att ta upp la oss i väran säng efter en timme fram och tillbaka och väkte både daniel och wille så fick hon gå tll sin säng och vad gjordes där då somnade på en gång... så själv fick man bara ta nästa unge så nu ska jag snart till och gå ochbyta en härlig stank blöja som ligger här nedan för mina fötter och drar i mina tofflor...

ska snart väcka cassi för vi ska äta frukost och sen gå till farmor så daniel får sova länge i dag så han är pigg ...för själv ska jat till en betendevetare i dag kl 10,30 så hon ska passa barn medans jag är den sen hemta sen äta lunch ,,

som mannen kom upp i går och sa att det var någe med den nya pumen som dom satt i bilden så i dag ska vi åka och be dom fixa och sen tog dom för undersökning fast vi frågade om det var allt som vi redan hade fått ett pris med undesökningen sa hon aldrig någe om men idag ska jag försöka få tillbaka för att bilen var hel och fin när vi lämnade inden förutom att pumpn var tvungen att bytas...

så får se om man kanske kan hoppa in och kolla lite på barn färger vill så gärna måla om i barnens rumm... ni/ du kanske har några i der...

Inga kommentarer: