29 november 2010

Ikea...

I morgon blir det en bil resa till ikea igen kanske ni tycker men denna gång är det viktiga saker eller halft men deta är något som ska med hem om nu allt fins när man kommer.

Ett nyt tv bort ska inhandlas för att vårat är litet och vi vill ha någon större men inte förstor. så denna kommer att passa 199:-
Så klart har vi gu en matta men den ska in i vårat nya sov rum så denna kommer att passa under vårat nya tv bort 195:-


Sen denna kanske ni tycker inte är nödvändig , nä det kanske den inte är men denna vill jag ha i mitt hörn så jag kan ha min frukt skål samt lite extra förvaring. 399:- om jag inte mins fel.
Samt över denna ska 2 hyllor upp som mina kokböker ska stå på ska bli så fint.


Denna säng ska med hem till mig .... den är inte hel vit men denna kommer att passa .
det är ribbbotten och så är det en maddras och skydd. 995:- för ramen 995:- för madrassen
120:- för skyddet 195:- gånger 2 . nu kanske mannen slipper att få ont i ryggen.


Sen förra gången på ikea så handlade vi inte med denna fina juvliga liten sak men denna gång ska den med så bar för det finns den säker inte heller men håller tummarna.
Den ska pojkarna få ha i sitt tak ....

Inga kommentarer: