1 december 2010

Min bästa vän ( Dag 7)

Jag har ingen bästa vän alls ...

På yngr dagar hade jag någon men inte som jag är med i dag,

Det finns en tjej som jag har varit vän med i 13 år och som jag forfarande träffar än id ag och är Gudmor till min dotter Cassandra,
Det är cia Vi börjaade träffas på gården som stället kallades vilket var då hemma hos min pappa hon var på samma ställe och mina och hennes bröder lekte. Vi hängde varje sommar men under vinter och skol tiden så umgiks vi ingting men så fort sommarn kom så var vi varje dag .
Vi har ett sånt för hållande som även om vi inte träffas på flrea månader eller prata med varandra så vet vi vart vi finns.... SEn så har man ju haft otroligt bra vänner men tider i livet gör att man förlorade några vilket är skitt tråkigt.

Så någon bästis har jag inte men en rikigt nära vän som jag verkligen håller i hårt.

Inga kommentarer: