29 november 2010

Min dag (Dag6)

Min dag!
TRött sliten 3 barns mamma som älskar sina barn men som man inte orkar rätta sig efte dom regler som finns...
Mina barn har nog slutat lyssna i allafall hemma men borta går det mycket bättre.
Min dag har gott utt att betala räkningar skitt tråkigt när man sr att inte mycket blir kvar att röra sig med som vi inte har någe bra inkomst (hallå nogon som har någe extra till mig kan plinga)
Nåja nog om deta så har mannen och jag i dag sökt 2 jobb var men dom är då i väserås men det är iallafal någon ting ...
I dag har jag verkligen förökt till att bättra mig och mina stunder riktade till barnen,
Min dag har oxå gått ut för att planera en resa till Väserås för att in handla en ny säng soff bord samt lite smått och gott så man har barn vakt samt bil och kärra
planera resan till min bror i Rimbo som ska bi på lör-sönd med över nattning och så planera så dom två äsla ska vara hos sin mormor och morfar. Det är så mycket i mitt lilla huvod att hålla redan på .... deta kanske låter konstigt men att vara arbetslös /mamma /pappa ledgit är mycket jobbigare än att jobba med alla papper och jobb och datum och tider att passa ...
Nåja en liten slut at min dag har ni nu hört....

Inga kommentarer: