31 januari 2010

söndags seg

Helgen har gott och veckan med och så fort .
I torsdag belv det fika och lunch med vaniljlatte på stan skitt tevligt men mindre trevligt senare när man kom hem och kroppen hellt död.

Hade varit hos brm samma dag innan och fick tipset at det fast nu järn i brus så köpte det på apoteket. och började me det på kvällen och jag kan säga till er alla att jag fick all biverkningar man kan få. 7/5 biverkningar så jag fick till bringa min tid att springa mellan sovrum och badrum. min kropp tog det hårt så jag låg helle fredagen nästan började väll leva till efter kvällen där. Vi skulle ha taco kväll på lördag men en fam men vi ställde in för i ffredag så fick cassi feber och jag dålig .

så vi vet itne vad som är på ge hemma så var bättre att vi av bokade för dom själva har två små på samma dagis. så men jag kollade om en vännina som var redan lite krasslig eller hade varit ville komma över som vi skulle fira hennes födelse dag på söndag så on var här och barnen var till och från oroliga men ändå under kontroll.

I dag är det söndag kladkaka är gjord och äten wille har fått mera hosta under dagen mera klängig samt hängig så det är någe som är på ge här hemma mannen och jag har ont i halsen så det är värkligen någe. så får se hur det blir dagis eller inte.

Nu är det snacks samt tv som gäller så hej svejs så länge.

Inga kommentarer: