5 februari 2010

aldrig blir bättre

Fan vad det är tråkigt att sktiva hella tiden att man är sjuk men vad mera harman att skriva om ??

I går när danne mådde bättre och kunde kanske kunde servera mig lite te så åkte han på en rikigt låsning så det blev akut till knott knäckarn så det vara bara att åka sen hade han ont reste av dagen samt i dag då sen inte nog med det ... mannen han nästan kliva innanför dörren i grå efter 9 så ringer dagis och ber oss komma och hämta hem wille.
Han hade ingen feber i går när hn gick viste att han hade hosta men det har han haft hella veckan samt en själv, men dom trodde han hade 38 grader feber så det var bara att hämta hem honom väll hemma tog vi temp och vad visar den 36.3 ca så det var igen feber för honom ... han sprang runt här som inge annat så varför vara så snabba på att skicka hem honmo nog vara det mera för han var så ledsen och så ,, men sen väll h emm kom jag på tänka på det är nästan alla ord personal är borta så dom har tagit in nytt under tiden folk är borta och så klart är dom lite skäptiska till dom ,,, det är vi med som föräldrar för dom har inte presenterat sig heller vilka dom.

nä väll nu rä det fredag och jag känner mig inte hellt hundra men lite bättre har sån hosta så jag år ont i huvodet och magen och hella kroppen men idag fick jag lite sov morgon och det tackar jag för min älskling.

Älskar dig min älskade samt mina två barn och den efter längtade plutt nr 3

Inga kommentarer: