5 februari 2010

måste säga

Jag är så F'nat nyfiken på vilka ni är som läser min blogg varje dag.... kanske kan lämna några spår så kan jag titta in hos ljust dig!

Farmor kom över i dagen snabbis och efter att hon hade varit här så åkte vi till maxi och handla träffa de på min gammla mentor på gymn så vi stod och pratade lite väll inne så sprang vi runt efter det vi behövde så mycket folk.

Väll nästan klara så träffar vi på gammla bekanta stod och snackade lite så nu är maten äten samt barnen har fått lite fredag myss men slutade att cassi tyckte hon ägde skålen så nu vill vi att dom snart ska gå och sova lite och grannen under oss har fest i dag men i dag kom det en lapp upp om det vilket vi tackar för och det gjorde vi med skriv tack på tejpen....

dom skulle dra ner musiken efter kl 22.30 vilket är helt oki för men inge musik har man hört än och kl är 19.30 nu men men får se när det kommer igång.


Vad gör ni dag / kväll?

1 kommentar:

Natta sa...

hej!
Första gången jag är här och hittade hit via familjeliv.