6 februari 2010

Varför?

Vaknade och kände mig precis så där...

I går vid kl 22 så fick mitt huvod e värk som sa till mig att gå och lägga mig och det gjorde jag uttan min älskade bredvid mig. natten sluutade med halsbränna och sura uppstätingar vilket jag nu för tiden får varje kväll skitt jobbigt. så det var itne lätt att sova fick sova högt med kundarna gjorde att man fick ont i ryggen o nacken, så man blev rätt illamående så toa kollade på en vilket som var mindre roligt ... sen somnade man efter det men det är jobbigt när man mår skitt.

Så i dag började man med ipren samt alla anadra tabletter som har med järnet att göra jag hoppas man snart kan få vakna en morgon uttan kramper och svedda och bara vara glad att man får eänu en dag med mannen och barnen.

Frukosten 'r ten och barnen leker med fader på golvet med tåg räs och allt dom kan hitta så kanske ska sätta sig med dom och leka.

Men jag har ju en över full tvätt korg som kallar med dellema!

Inga kommentarer: