19 mars 2011

Världen upp och ner.

Vad är det som händer hos oss ljust nu ???

Tis åkte jag till vc med cassi tog prover.
Onsdag blev det svar på proverna som då blev allvarliget samt ett fort fart hem för att packa för att åka vidare upp till Uppsala, väll där blev det flera prover , och i går sövdes hon ner hos sov doktorn och där tog dom en bitt av benmärgen för att ta ett av dom viktigaste proverna för
Akuta Lymfatiska leukemi = Blodcancer


Och provsvaren visade att hon hade blodcancer , Leukemi.
Och deta kommer att ändra våran vardag, vårat liv. Under en lång tid.

Vad betyder detta förr oss och andra Cassandra kommer åka fram och tillbaka till Uppsala för att behandlas samt ta dom stora testerna där samt kommer hon behandlas hemma i etuna.

Hon kommer att förändrar en massa som ni kanske förstår är det hår som kommer att tappas
kommer att tappa vikt. samt kommer att bli lite rundare i ansikte av sjukdomen,

Så denna blogg kommer att handla om våran dotter och våran familj i denna svåra situation.

Jag vill inte att det skrivs massor på fb så vill ni veta hur vi mår lever så får ni läsa bloggen.

2 kommentarer:

LINAN sa...

Alla våra tankar går till er! Vi tänker på er och tror på er! Det är så tragiskt att läsa men cassandra verkar vara en stark tjej, hon fixar det här! Ni fixar det här! Stor kram

hanna sa...

Jag hörde av Niklas och jag tänker på er jätte mycket, jag skickar er många kramar ifrån mig!
jag vet inte vad jag ska säga, jag är chockad, dem gångerna jag har träffat er o Cassandra så ser jag att Cassandra är en väldigt stark tjej av sig, hon kommer att klara det här, även om det blir jobbigt för er!
Jag och Niklas finns här dygnet runt, det är bara att ringa om ni/du vill prata om allting som händer just nu <3

Många Stora och Varma Kramar till er, tänker jätte mycket på er // Hanna (Niklas flickvän)