31 januari 2014

Fredag och direkt på morgon kolla man vad vågen säger och 1.1 kg denna vecka. tänk om man kunde knäppa med fingrarna så försvann allt . men men sakta sakt så går man ner. jag hoppas mera av mig tittar fram,

Var på möte i går med ams och vet inte om jag blev klockare ...
Om jag kommer att jobba över deltid så slipper jag kanske att ha en annan aktivitet restan av tiden i veckan men om jag har mindre än del tid i veckan så behöver jag ha någe mera att göra samt söka jobb och skriva in allt som händer. vem orkar. lutar att jag skriver ut mig och har deta i ett år och jobbar så mycket jag kan och hoppas jag får nya akasse dagar så slipper jag stressen och kanske kan finna mig och inte gå in i väggen.  Väggen är inte långt bort.

Nu händer det saker hemma. Bilen ligger på blocket nu och jag hoppas vi får i väg den . Och våran volvo är besiktat snart servad , samt tvättat och allt är gjort kan man bli mera glad men priset är det som är det bästa. Tack vara Dannes Farbror. kan inte tacka honom nog. så om vi får våran svarta såld så behöver vi inte lägga till massor från våran plånbok. och har ändå pengar kvar men detta är ljust nu min sista bil jag vill lägga pengar på. först våran svarta la vi kontant och så denna ..... fan är inte gjord av pengar. vi får slita och vända för att kunna spara. vi är väldigt ekonomiska i mellan åt. och så klart slösiga på saker,

Och om en månad blir det party hemma så då blir barnen hemma hos farmor över natten. så det längtar man till vet inte vilka eller vad som händer den kvällen!!!!!

Inga kommentarer: