30 januari 2014

God förmiddag träning hemma blev nu gjord och det värker i hela kroppen.

I dag är det möte på ams och farmor kommer och 'är barnvakt så jag kan åka ner . får se vad dom säger och hur jag ska göra nu när jag kommer jobba timmar. blir svårt att göra ett schema till barnen så men det får komma som det kommer.

I dag får vi se vad dom säger om bilen som är inlämnad men dom berättade att dom har ju garantier så får se vad notan kommer att gå på. Jag hoppas dok inte på för mycket för nu vill jag inte spändera mera pengar, jag vill bara spara.... berättade för mannen om vi får in som nu så kanske vi kan spara mellan 5-10tusen i månaden och med det så på ett år kan det bli över 100 tusen så då kan man göra massor av roligt med.

Men så klart tänker man på framtiden kommer att erbjuda en för år 2014 år min familjs år...

och börja leva livet  som har ståt på stop knappen i näst till 3 år så nu jäklar. ska både mannen och jag hitta tillbaka till våra roliga jag ... men så klart lever vi i en vanlig vardag med jobb dagis skolan och så klart att vi ska båda få träna och må bra.


nåja måste sluta nu så hej så länge. titta tillbaka igen vet jag!

Inga kommentarer: