28 januari 2014

Peppad och taggad men så klart kommer det svackor som man måste ta sig i genom men det är bara att görat. i dag blev det en hemma dag med lite träning och så klart städning står på schemat men snart dag att hämta hem barnen och kanske ta en dans med snabbel draken för det behövs i gen. 
Funderar på och köpa lösa vikter funderar på om en sådan ketel boll är bättre än hantlar.?? Någon som kan svara och vet vad som kan ge bäst resultat. 

Igår var mannen och hämtade ut vårat packet från gymgrosisten och mina kapslar kom så nu klarar jag mig länge så får vi se om det hjälper mig ... 

Känns som det händer mycket nu men mycket av orken går till våran bil vilket både mannen och jag inte gillar för den kostar oss massor ljust nu med lagnigar och så ska vi skaffa en annan som kostar den med. Jag vill ha den nya så jag kan börja köra igen och skriva in mig på bil skolan. bara att vänta ... men det känns bra att jag med en dag kommer få lite lön får se om jag får ha rätten till arbets garatin lönen med eller om den försvinner nu när man börjar på timmar. 

Mannen fick reda på i går att han kommer att jobba mellan 7-16 vilket gör att han hella tiden kommer hem senare och ska han träna så kommer han änu senare. får se hur allt kommer att med träning och barnen och oss själva. vi har i alla fall helgerna tillsammans. nåja nu ropar tvätten så hej så länge.... 

Inga kommentarer: