29 januari 2014

I dag är det en dag som man bara springer fram och tillbaka , i dag är det sång för barnen så det är mellis nu som gäller sen springer vi vidare till sången hem igen och laga god mat som tacos på listan i dag.

I dag är det en oki dag. men en glad sak hände kollade med måtband och det har försvunnit 4 cm runt midjan. och så skulle byxorna på och jag gjorde som jag brukar men det behöves inte dras så mycekt för nu sitter som löst i midjan, och det är roligt när det händer saker på kroppen så jag hoppas det fortsätter så här och sen får man se ska ju ta körkort men det kanske blir att trampa mera nu när sommarna kommer så skulle vilja ha en motenbake så får om jag kanske skaffar en sådan.

I dag lämnas bilen in igen vi lämnade för en vecka sen och betalade för någe fel som inte är fel på för nu efter bara två dagar kom samma fel upp igen så nu  är det sista försök och blir det inte bra får vi sälja den som den är . för jag vill inte lägga mera pengar på den för jag ska ha en ny. eller en bättre beg. längtar lite och jag längtar vad här näst blir.


Inga kommentarer: