31 januari 2014

vänner...

Efter det man har gott igenom sjukdom som cancer så glöms ens liv bort lite. man stannar livet lite fast man ej sj kanske vill det . men nu så vill man ju som jag säger hitta sig sj.

Innan vi fick våra älskade barn så var vi väldigt soc människor som festade eller var över hos vänner men nu då träffar man nästan aldrig vänner som man gjorde innan. mycket hänger nog på hur livet blir barn. giftemål och mycket kan hända på så kort tid. 

Jag trivs nog bäst när jag är med mycket vänner . då är jag mig själv. 

Så min fråga är det någon mera som känner som mig som kanske inte har många vänner men vet inte hur man ska få kontakt med vänner som man kan hänga med som vänner som par som familjer.??

Att man funderar så fick man lite glöd sen förra helgen då man träffade gamla klass kamrater . med hjärtat på hand så träffades vi aldrig på fritiden,, enbart i skolan . men då förra helgen kändes det som vi aldrig har varit i från varandra... en konstig känsla.

Jag har då min bästi min siss.... Cia hon är en vän som jag har känt så där 16 år och vi under åren så hängde vi varje dag varje sommar sen när skolan började så slutade vi vara. men konstigt nog så var det som vi hade träffas hela vintern när sommarn kom. Hon är min bästis Cia du är min bästis. >3

Så känner någon igen sig om vänner som kommer och går.

Ge ett Hjärta på Fb  om du skulle vilja få lite nya vänner! 

Inga kommentarer: